Lietošanas noteikumi

Pasūtīšanas process un piegāde

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz "Pirkt", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.

Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai SEB, Swedbank, Luminor, Citadele internet banku. Tāpat varat norēķināties saņemot preci ar skaidru naudu. Apmaksai ar bankas pārskaitījumu, lūgums sazināties savlaicīgi.

Preču atgriešana

Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 4 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz [email protected].

Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma pieņemšanas laiks no 10:00 līdz 14:30.

Piegādes laiks no 11:00 līdz 15:00. 

Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru ar mums sūtot e-pastu uz [email protected] vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru +371 22026438.

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu e-pastu [email protected]. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana

Pasūtījums tiks saglabāts www.zemburam.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personas dati

Apzināmies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.